woensdag 28 maart 2018

Margreet jarig....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is de verjaardag van Margreet, van harte Gefeliciteerd en een hele fijne gezellig dag toegewenst!!
Dit kaartje stuurden we naar Margreet, als grote Bugaboo Fan,  gebruikten we dit schattige dametje van Bugaboo.
Ingekleurd met copics, en gewerkt n.a.v een sketch.
Het papier is van MD.
Bedankt voor al jullie,s lieve kaartjes en berichtje voor mijn verjaardag.
Plaats binnenkort wel een foto van alle ontvangen kaartjes...(nee en niet van Mij en Edwin Margreet!!)
Fijne dag bedankt voor jullie.s trouwe bezoekjes liefs Annemarie en Merit.

The Cutie Pie - Spring Cuties.
Digidesign challenge blog - use spring flowers.

20 opmerkingen:

Hetty P. zei

Leuke kaart hebben jullie gemaakt.
Wat een lief stempeltje
Groetjes Hetty

Nancy Soetaert zei

schitterend kaartje voor Margreet!
PS ook wel benieuwd naar die Edwin, ken ik helemaal niet... zou mij wel het googelen besparen... ;-)
Fijne dag
Nancy

Sabine zei

wat een lief kaartje! Die digi is ook weer geweldig Liefs Sabine

Irene zei

Wát een jarigen achter elkaar in maart en dit is óók weer een leukerd! Hè bah..,géén foto van Jou en Edwin op je blog? Wat een teleurstelling hahaha!

XxIrene

Gina zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Margreet gemaakt ! Mooie papiertjes en digi mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

Marja zei

Leuke kaart hebben jullie voor Margreet gemaakt!
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Ik lees nu dat ik mijn verjaardagskalender goed moet aanvullen met verjardagen.....Hoewel ik niet aan iedereen kan beloven een kaart te sturen. DE familie is ook heel groot...de kaart voor Margreet is heel gaaf! Leuk ook dat je rekening hebt gehouden met haar voorkeur. Bugaboo vindt ze zeker leuk!
Groetjes!!

Jantine zei

Leuk kaartje voor Margreet. er zijn veel jarigen lees ik de laatste dagen op diverse blogs :-)
En Annemarie, die foto van jou en Edwin, daar ben ik toch ook wel benieuwd naar :-)
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Allereerst Annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. jaja 50 jaar is toch geweldige leeftijd, lekker vieren. Merit wat maakte je een prachtige kaart voor je moeder. Soms moet je gewoon verder denken he?
De kaart voor het KKT mag er zijn. Ik geniet van jullie praatjes en kaartjes. groetjes, Nelleke

Mariken zei

Superleuke en vrolijke verjaardagskaart! Jouw post is onderweg Annemarie, ik ren op dit moment overal achteraan...Gefeliciteerd nog met je verjaardag, heb je een gezellige dag gehad? In ieder geval toffe post van Merit gehad!

Margreet zei

Dank je wel voor deze superleuke verjaardagskaart! Hij staat te pronken tussen alle verjaarspost.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat je de foto van jou met Edwin niet laat zien☺☺
Dank je wel ook voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Lisa xx zei

Thank you so much for joining in with the Cuties! Your card is adorable, such a sweet image and gorgeous colours too

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor Margreet. Leuke digi is dit.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een super leuk kaartje heb jullie voor Margreet gemaakt.
Fijn dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad met veel post Annemarie.....zo gezellig he?
Groetjes Diny

Ellen zei

Frisse kleurtjes, gezellig verjaardagskaartje!

Monique zei

Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. Merit, jij voor je moeder met de Edwin Eversband. Goed verwend, Annemarie! En Sarah gezien....ik nog 2 maandjes, dan heb ik ook recht op 50+ korting...hahaha.
Ook de kaart voor Margreet is prachtig. Ook zij zal goed verwend zijn met mooie kaartjes.
Ik ga gauw verder bloggen,
lieve groetjes, Monique

SylS creaties zei

Super leuk en lief kaartje!
groetjes,
Syl

Sarah zei

Wat een lief kaartje! Tof met die schets!x

Enny zei

Een heel schattig kaartje, leuke digi ! Groetjes, Enny

Crafty Moone Cards zei

Lovely card, thanks for sharing with us at Cutie Pies. Sue x